Loading...

نحوه چیدمان میز و صندلی در رستوران | انواع میز و صندلی رستوران

نحوه چیدمان میز و صندلی در رستوران | انواع میز و صندلی رستوران
اصول مهم در انتخاب و چیدن میز و صندلی در رستوران

 

نحوه چیدمان میز و صندلی در رستوران | انواع میز و صندلی رستوران

 

ایجاد تمایز بین صندلی و نشیمن های خانگی با رستوران یک امر مهم و مشتری ساز است .چون افرادمخصوصا در ایران در طول ماه بیش از چند مرتبه به رستوران ها سر نمیزنند و این مساله هم ناشی از ارضای تنوع طلبی انهاست .پس باید سعی کنیم این تنوع را برای انها فراهم کنیم .

1- اندازه گیری فضای موجود :

ابتدا متراژ رستوران خود را اندازه زده و با در نظر گرفتن تمام فضاهای موجود تعداد صندلی های مور د نیاز را برآورد کنید.پس تا جای ممکن فضارا برای صندلی خالی کنید .

2-در نظر گرفتن فضای خالی اطراف هر صندلی :

صندلی ها باید طوری چیده و کنار هم قرار بگیرن که هم مشتری احساس ازادی  و راحتی داشته باشد و هم اینکه هنگام رفت و آمد مزاح سایرین نشود. و هم این که گارسون ها برای رفت وآمد خلوت مشتری ها را بهم نزنن .هنگام چیدمان به مسائل امنیتی توجه کافی را داشته باشید (مثلا در مواقع اتش سوزی مشتری ها بتوانند به ارحتی از رستوران خارج شوند )پس راهروی بین صندلی ها حداقل باید یک متر تا دو متر باشد .

 

3- صندلی های قابل حمل :

برای بهینه سازی تنظیمات صندلی رستوران خود ، روی میز و صندلی هایی که قابلیت جابجایی دارند سرمایه گذاری کنید. همه عاشق غرفه های دنج هستند ،تا افراد بتوانن در صورت نیاز صندلی خود را جابجا کنن .مخصوصا برای جمع های دوستانه

4- انتخاب صندلی و میز رستورانی :

هنگام تهیه صندلی های رستوران ، در مورد مخاطب مورد نظر خود فکر کنید. اگر یک رستوران خوب غذاخوری را اداره می کنید ، میهمانان انتظار یک فضای آرام دارند .نورپردازی باید عالی باشد تا فضای رستوران و غذاها به خوبی قابل دید باشند .موزیک پخش نشود و یا موزیک های ارام استفاده کنید .رستوران از فضای خیابان دید نداشته باشد تا افراد به راحتی غذای خود را میل کنند .. از پارتیشن ها یا صفحه های تزئینی برای اضافه کردن حریم خصوصی و فضای دنج برای مشتری ها استفاده کنید .یا اگر مدیریت یک کافه را دارید میتوانید از چیدمان خودمانی تر و هنری تر برای این منظور استفاده کنید .برید سراغ عنصر هایی که جوانان میپسندن .رنگ های شاد گلهای طبیعی، نور پردازی کم ،موزیک های هیجانی و خارجی و مهماندارهای خانم و....انتخاب نیمکت ها و چهارپایه های فلزی میتونه بهترین گزینه باشه .

برای انتخاب میز ،باید به صندلی های خود توجه کنید .بهتره از ست های میز و صندلی که خود فروشنگان در اختیار شما قرار میدن استفاده کنید تا استانداردهای لازم رعایت شه .

برای تهیه انواع میز و صندلی رستورانی میتونید از سایت فروشگاه رخشان کالا دیدن کنید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین میز وصندلی رستورانی رو تهیه کنید .

 

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد